20 June 2013

Tiket ke Super GT International Series Malaysia 15 dan 16 Jun 2013

Akhirnya, +Kaspersky Murah  berjaya juga buat entri tentang Super GT International Series Malaysia yang telah berlangsung di Litar Sepang pada 15 dan 16 Jun 2013 lalu. Lambat sikit update entri ni sebab terlupa la letak kamera KM kat mana..hehe.Tuah ayam nampak di kaki (yeke, tak nampak pun?hehe), tuah manusia, tak ada siapa yang tahu..Alhamdulillah, rezeki dari Allah, KM dapat Tiket ke Super GT International Series, hadiah daripada +PakcikLie PCL .Thanks again PCL.

KM pergi ke Litar Sepang bersama orang yang tersayang (chewah..romantik giler aah mamat ni!). Ni KM nak cerita lah detik-detik dan gambar-gambar menarik di sana.

Ini gambar kereta racing..ape entah nama dia.(KM bukan pro kereta pun..haha)KM lupa setting tarikh yang betul di kamera KM. Al-maklumlah, Kaspersky Murah, kamera pun murah lah..hihi..
Pergh, smart, macho, bergaya..hitam, ada keunggulan..opss, macam kenal je slogan tu..hehe
 
Hamawangsa!!Superb la, bro..

Motorbike yang memang macho..Bayangkanlah kalo KM naik motor ni sambil promosi antivirus kat tengah highway tu..haha
 
Ini pula..Opss, berdosa tau kalo tengok dua tiga kali...so, kalo nak tengok, tengok sekali je tapi lama-lama..hehe. tetap tak boleh tau..dose..(*__*)
Asia Race 1 telah bermula pada pagi jam 9.30 pagi. Asia Race 2 pula bermula pada jam 3.00 petang. KM dan orang tersayang KM sempat tengok race tu. Memang best sangat, tapi biasalah bunyi deruman kereta yang Vroom..Vrooom..Vroom, menggamit dan menambah kehangatan di Litar Sepang.Kami duduk di F Grandstand. Ini permandangan dari F Grandstand.

Kesimpulannya, memang seronok sangat KM dan orang tersayang KM g ke Super GT International Series ini. Thanks again +PakcikLie PCL 
 

Sample text

Sample Text

Sample Text